2011


Jaha... då var januari här... 2011... Inte länge sen vi firade in millenium 2000 haha=)
Vi hade en trevlig afton med goda vänner och deras 2 barn.
Vi bjöd på mat som verkade uppskattad och skålade in det nya året och kikade på massa fina fyrkererier.
Hundarna var med ute som vanligt å kikade.
Nixon reagerade lite då allt drog igång, stressade upp sig i någon sekund, men knäppte med fingarna å fick kontakt på en gång å då blidde d gotte tajm=)
Sen brydde han sig inget utan vi lekte lite och tjimma runt.
Lorenzo r som värsta filbunken han ist haha=)

Vi såg en hel del rislyktor uppe i luften... sånna ska jag ha till nästa år.
Hoppas de kommer mer och mer nu så alla dessa stackars djur som reagerar på fyrkerkerier slipper lida.

idag har vi varit till mina föräldrar på mat minsann=)
Pappas goda oxfile... tror han är kung på kött haha! Blir så enormt mört och saftigt... mumms!!
sen fika uppe hos svärföräldrarna.
En mysig dag=)
Nu tar vi det bara lugnt och gör inge spec. SKÖNT!

God fortsättning på er vänner!!!

Kommentarer
Postat av: Mirre- Foto & hundtoka

vad bra att det gick bra med hundarna =D, det gick bra för oss också som tur va ju, med tanke på att det inte var några direkt.



Mysigt ni hade det, fina bild på Nixon



Ha en bra dag

Kramar

2011-01-02 @ 11:52:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Kristin

Ja detta med raketer är väldigt irriterande. Jag kan fatta och acceptera att man skjuter på nyår. Men alla andra dagar borde vara förbjuet. Ozzy är ju berörd och ikväll är jag säker på att de hinner skjuta av någon raket i grannskapet innan jag kommer hem o så sitter han där i hundgården själv. Sådär kul känner jag :(



Hoppas allt är bra med er annars?



kram kram

2011-01-03 @ 08:57:15
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Mirre - Foto & hundtoka

ja och vi hade bara det och baggenbältet =D, de andra har gåttt sönder hehe, du vet koppelbitande Bellman som rejerade förr, haha



Baggenbältet är gryymtbra

kramar

2011-01-03 @ 18:07:48
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0