Mutter mutter


Blir såå jäkla butter alltså!!!
Idag var vi in till örebro och jag ville in på en stooor butik där de säljer elektronik (nämner inga namn).
Där kika vi runt lite och jag som vanligt hamnar bland kameror och objektiven haha=)
Bestämmer mej för ett objektiv och ska få kvittot, då säger expiditen att han skulle "plombera" kartongen, jaja tänkte jag å står å väntar medans han gick iväg.
Lusläser då garantsedeln där de står NIKON.
WTF!?!? jag sa klart och tydligt CANON!!! Då han kommer tillbaka ifrågasätter jag honom å han försökte med:
-Nämen oj, måste tagit fel kartong och lagt ditt med canon fattning i.
Ehh hallå lixom!
Bad honom ta bort plomberingen å kolla fattningen, å mycke riktigt, Nikons.
Så hade jag inte lusläst garantisedeln så hade jag kommit hem med ett nikon objektiv ist för canon.
MUPP butik!!!!
Så där sjönk deras inkompetenta personal i mina ögon!!!

Hm... så här sitter jag nu... UTAN objektiv... för de med canon fattning var slut=((
Återgår till längtan efter ett nytt.
Suuuuck!!!

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja sånt ska faktiskt bara funka. Kan med bli galen på sånt :(



Särskilt när man längtat efter det och ställt in sig på att få hem det...



kan maila lösen om du vill?

Din mail?

2011-01-25 @ 15:21:12
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Mirre

vad är det nu för objektiv du ska köpa, haha. Ja sådant strul är jobbigt, det ska ju vara korrekt liksom



Ja hemmagjort är mykt godare

kramar

2011-01-25 @ 15:59:01
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Seniorfoder är väla tt de tillsatt meera Evitamin för hundes leder och skelett sedan att de minskat fettet i fodret. De anser att en labbe ska börja vid 7 års ålder att äta det. Men jag tycker inte en labbe är gammal redan då. Så jag tycker att de anser att alla labbar är tjocka. Bellman är ju liksom era väldigt aktiva så de kan gott äta vuxenfoder fram tills de är 9 tycker jag i alla fall



Rackarns med objektivet. Varför inte skaffa 1,8 då? som är billigare och också jättebra?

kramar

2011-01-25 @ 21:38:59
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Fy vad tråkigt, tur du var uppmärksam :)

Kram

2011-01-26 @ 12:15:08
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0