Är sommarn redan slut??

Hörrni...
Jag förstår inte riktigt mej på detta väder....
Det känns ju som hösten redan kommit till oss...?
Min semester regnar bort... tvi vale vilket piss!
Skönt att vara ledig i all ära... men måste dagarna regna bort?
Man blir ju så låst, långpromenad är inte att tänka på, picnic? neeej tack!
Ut med båten? Öhh... då hinner man väl sjunka innan man ens kommit från bryggan.
Skit skit skit sommar väder!
Snääällla solen, kom fraaam!!!!
*dansar soldans och tillber den store sol-guden*

Igår iaf, INNAN regnet kom loss helt så grillade vi med goda vänner. Alltid lika trevligt.
Dom hade kidsen med sej och per fick då ta fram bästa sidan (barnasinnet) å leka med tågbanan i källarn haha;-). Tror Per gillart lika mycket som barnen hehe=)
Fick en bukett med liljor av dem, ÄLSKAR liljor!!! Dom inreder vackert där dom står, ger ifrån sig en doft så go! Sen är dom såå vackra att titta på! Gillar!!!

Tjahapp... å idag på förmiddagen så skulle bror med fästmön å son komma upp en sväng. Då blire lita fika å surr. Så nu minsann så ska jag skutta in i badrummet å hoppa jämfota över badkarskanten ;-) höhö.
Spänstigt värre!
Eller, så går jag ut i regnet med duchcremen haha, sköljer ju på rätt bra ute nu... Blä!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha va söt du är!

Stort grattis i efterskott!!

Ursch va trâkigt att det regnar sâ i Sverige.

Jag tror att när jag kommer i augusti tar jag med mig lite sol ât er :)

Fast förstâr att du vill ha den under semestern.

Hoppas ni fâr en härlig dag och hälsa bror din!

KRAAM

2011-07-18 @ 11:49:42
URL: http://crollan.blogg.se/
Postat av: Marie

Hejsan, vad härligt inlägg, du letar det possitiva trots pissväder =d, gillart



Kul att ni kommer på lördag, samt najs att ni ligger kvar,



KRAAAAMAAAAR

2011-07-18 @ 19:00:34
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0