Nu tar jag heeelg!!

Slutade jobba kl 12 idag=)) Woohoo!!
Nu hemma där jag halvligger i soffan med fötterna välplacerade på bordet och topplappen i knät... Höhö vilken slappfjös man är va?
Jag ska väl snart resa rövva och dra på mej ytterkläder för en promenad ner till svägerskan å hälsa på.
Sa jag att jag nu är ledig fredag, lördag och söndag?? tjohohoo.
 
Oh btw så har jag dunder tips i sminkväg som jag nu provat ett par dagar=) Ny grund... täckande och skonsam!
Men de spar jag till ett annat tillfälle så jag får med någon bild på de oxå.
 
Herrååå
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt att vara ledig nu då och trevligt och hälsa på dem lite =D

Fina bilder på er
kramar

2013-01-10 @ 15:29:00
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Vevve

Sötisar !
En annan jobbar natt fre, lör & sön . Jag bestämmer ju själv när jag jag vill jobba....bara jag får ihop så det räcker .......tycker det är så skönt att vara timmis efter alla år på schema ;)
Ha en mysig helg.....
Kram

2013-01-10 @ 17:51:26
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0