En helg full av aktivitet


Då har denna full speckade helg passerat med en faslig fart!!
Konstigt att ibland händer det ingen ting på en hel helg, och som nu händer allt på samma gång haha!
Vi har iallafall hunnit med lite apportering i skogen med goda resultat=)
Husse som fått hålla i tåtarna denna gång och hundarna svarade mycket bra på honom och jobbade med mer glöd då det var lite annat än när jag kör=) kul att stå å se på för en gång skull=)
Så dom har varit nöjda och glada!

I fredags var vi iväg till Linköping - Cloetta center på rock´n roll konsert ;-) *håll i er* haha!
Jag har då en sambo som är uppvuxen i en rock´n roll familj så dom har det i blodet=)
Jag fick detta som "present" av Per i överaskning helt apropå.
Nåväl.
Nisse Hellberg spelade först och måste säga att han är riktigt duktig och bra! 
Ut efter honom var refreshments (som jag varit på förut) och dom var ok... inte i sitt esse då ena sångaren var hes och dom hade ny gitarrist men men=), Med dom var Ewa Eastwood som körde 3 låtar själv varav en ny som var helt ok!
Efter dem var det någon gubbe med roligt skägg som sjöng å spelade gitarr, han kunde man ha varit utan haha! 
Sen kom min favvis som var riktigt grym, Linda Gail Lewis, jäklar vad hon öste på! Syster till Jerry Lee Lewis.
Hon hade även med sin dotter, så dom sjöng duett osv... bra framträdande iaf!
Sist ut av alla var då just Jerry Lee Lewis *the killer* som han kallas haha! Nåväl, jag har ju hört honom på skiva osv men nu kom då en 75 åring ut och skulle röja haha! Hmm.... NJA! 
Men hans fans var tok galna och rockade järnet, så i deras öron var han grym ;-)
Summan, en mycket trevlig kväll med sambo och svärföräldrarna!

Lördagen var jag på tjej kväll i mellösa med mina kära släktingar.
Alltid lika trevligt att ses och man blir alltid lika glad.
God mat, gött att dricka och roliga spel å lekar!

Idag var jag på möte haha.. ja ni hör ju att jag haft fullt upp!
Phew!
Kan lova att denna kvällen är luuugn!!
Å nu ska jag mysa ner mej i soffan!
Kram kram!
 

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hej härligt med en späckad helg ju =D, kul med rocknroll musik, inget jag gillar men kul att gå på sådant ändå för man får sådan stämning och man mår bra =D



Låter som en superglad Linda, härligt =D, kul att husses träning gick bra också =D Storkram

2009-11-22 @ 23:08:23
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Johanna & Max

Vad trevligt att ni har varit i Linköping :). Låter som rolig helg.

2009-11-23 @ 16:02:59
URL: http://jareback.com
Postat av: Mirre

Ok vännen det är lungt, kanske var klantigt av mig



Haha ja värsta minen hehe,



kram

2009-11-23 @ 17:24:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Kristin

Underbart kort på hundarna måste jag säga allra först. han är inte så liten längre lill killen :)



Härlig helg ni verkar ha haft. Och det låter super mysigt. Önskar Pelle kunde överraska mig lite med. Får nog ge honom några pikar :)



Kram kram

2009-11-23 @ 20:33:35
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Vevve

Vilken härlig helg ;)

Vilket sött foto på doggarn.



Kram

2009-11-24 @ 09:13:18
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

Hej hur är det med dig gumms, Miss you kram

2009-11-24 @ 11:36:22
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Kusin Åsa

Vilken underbar bild på hundarna Linda!



Kram

/Åsa

2009-11-24 @ 15:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0