Vackert höst väder


Igår var vi hundvakt åt Zeke några timmar=)
Ibland häpnas man över hur trevlig ras labben är eg. Jag menar, 3 hanar i samma hus och inget gruff eller tillstymmelse till någon spänd situation!
Hur skönt som helst.
Vi gick en lång promenad i skogen med Pers föräldrar och en släkting till dem=)
Trevligt trevlig!
Zekes familj skulle nämligen på dop!

Idag har jag varit ute i skogen en sväng med mina 4-benta=)
Kravlöst och med kameran med.
Solen sken och höstluften friskade upp massa!
Så underbart nu att hösten är här.

Vi mötte 3 personer med stora korgar som dom tänkte fylla med lingon och blåbär=)
Dom hälsade på hundarna innan dom knallade iväg åt sitt håll och vi åt vårat håll.
Jisses vad bär det finns.

Vackert!

Någon som tagit sig en tugga? Hehe...

Absolut ingen aning om vad detta är för svamp, men dom växte om 3, min tanke: alla goda ting är 3;-)

Nu börjar alla dessa härliga färger komma mer och mer!
Härligt!
BTW alla bilder är så klart tagna av moi=)

Imorn har vi avslutning i våran kurs föresten!
Lite tråkigt men samtidigt skönt då det ändå tar en massa tid till planering och förberedelser.

Ha en bra dag.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh vad najs att vara hundvakt åt en sådan sötis =). Men du sista bilden gör den till header =) Jättefina bilder =)



kram

2009-09-15 @ 11:18:09
Postat av: Anonym

ja håller med att mörkt är bäst det vart för mykt med den andra =)



Gossip är ju kalas =) kram

2009-09-15 @ 14:44:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0