Vacker


Det är just vad jag tycker denna bilden är=)
Just vacker...!
Nixon blir sällan bra på kort då han alltid gäspar eller ser allmänt uttråkad ut haha!
Men här är han stilig minsann=)=)
Lorenzo däremot han blir bra nästan jämtpå kort haha. Precis som har är född till att sitta framför kameran.
Mina snuffsar!

Nyss gått en promenad med dom båda... säger bara ujujuj vad gott det luktade i backen tydligen...
Många tikar som löper runt omkring och hundarna var helt blockerade på vissa sträckor där vi gick...
Tillslut kunde jag inte ens ha dem på insidan mot gräskanten så då fick dom vackert gå på andra sidan av mej och inte nosa på nått ist haha!
Så kan d gå när man inte sköter sig haha=)

Nehe nu kommer per hem från jobbet här, se vad vi ska fylla resten av dagen med.
Ha d toppen!
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Mirre fotande hundtoka

Superfin är han snuffsen =D. Hur är det med magarna på dem? Bellman är också en nosfarbror nu, sucka



Kram

2010-08-17 @ 22:43:27
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Snygging :)

Känns igen det där snusandet, Bonzo är inte så mycket för det men Pepps går alltid med nosen i backen så länge han går på gräs. Så när jag tycker det räcker blir det mitten av gången som gäller ;)

Kram

2010-08-18 @ 13:51:25
URL: http://vevve.com
Postat av: Kristin

Jätte fin är han minsann.... ser så busig och lurig ut :)

2010-08-18 @ 19:43:34
URL: http://www.warnbring.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0