Lycka

En mysig och underbar dag har jag haft minsann!
Lugnt och skönt och trevligt sällskap av familjen=)
Fått min efterlängtade mobil och blommor.
Kanon nöjd och tacksam.

Blippat lite på telefonen och de är ju heeeelt sjuuukt vad mycke saker man kan göra med telefonen!?
Hela livet får ju plats däri hihi=)

Imorn kommer goda vänner hit på grillat minsann.
ska bli så trevligt så.

Nu ska jag fortsätta min slöarkväll här hemma!
Ha de så fint alla vänner och ta hand om varandra.

Puss och kram!


Kommentarer
Postat av: Marie

Fin bild, tagen med mobben??? Grattis än en gång, så härligt att höra att du haft en bra dag. hade också en slöarkväll igår =D



BTW tycker du det syns att det är jag på min profilbild, det tycker då jag. Men ändå liksom, du brukar jag inte alltid tycka jag är mig lik, fniss

kramar

2011-07-17 @ 12:02:05
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Hejsan, men kom och stanna här flera dagar och bo i stugan vettja, då får ni ju vara lite för er själva där med ef jag sover?, kan fråga om det är ok??



kramar, ja jätteskönt väder, samt kul att det verkar bli hyffsat då ni kommer hit =D

2011-07-17 @ 14:40:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Förresten, har du lämnat in din kamera på rengöring ngn gång??, funderar på att göra det, det är väl eg på tiden =D

2011-07-17 @ 14:42:19
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Men ni tränger er inte på, så ska ni inte känna. Vi känner ju inte så då vi kommer till er. Ni är varmt välkomna hit. Varför vi inte kan vara här är för det är så rörigt här, det skulle ju ha varit klart nu tapetseringen, så ni skulle fått se det. Men ev så kanske de ska tapetsera veckan nu som kommer. Hann de inte klart fick vi vara i stugan.



Så ni får minsann bo här, antingen hos oss om tapetseringne är klart eller så bor vi allihopa i stugan, Men natten till lördagen bor vi hemma här ef jag jobbar då, Så ni ska känna er så välkomna =D



kraamar

2011-07-17 @ 15:45:24
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Men ta med egna sängkläder då =D, så får ni ju ligga på dem, för det är då mindre som legat på deras madrasser en på hotellets madrasser, fniss.



Tror att vi får vara där hela helgen, är aldrig några problem =D. Dessutom så ligger ju vi i deras sovrum och ni i gästrummet, där ligger ju aldrig ngn och senast det låg någon där var vid nyår då Doras husse & matte låg där =D



jag tar alltid med våra egna sängkläder då vi ligger där med, men för mig är det mest för att jag inte tål tvättmedel måste ha allergitvättmedel och då tar jag med våra egna =D



Men tror det blir skönast att vara i stugan och då kan vi vara ute mestadels samt sitta ute i deras trädgård och deras altan in på småtimmarna, haha



Men ni ska inte känna er pressade, utan ni gör som ni själva vill

kramar

2011-07-17 @ 16:26:25
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0