Bäst att passa på...

Under morgontimmarna då solen inte hunnit fått upp sin totala värme så fejjas det undan här hemma.
Hundhåren som blir har fått ligga en extra dag pga värmen.
Orkar inte städa då de e för varmt minsann.
Men nu på morgonen har jag stussat runt från vrå till vrå=)
Skönt å få de gjort.

Min mage blev bättre över natten, fortfarande lite mysko men nu kan jag röra mej iaf haha.

Ikväll äre valpkurs igen, skoj! Måste sätta mej ner med kurs planeringen och kolla över dagens innehåll. Jag har för mej att vi skulle prata om belöningar idag. En stor del i en hundägares liv, att belöna sin hund- belöna rätt och belöna med kvalite! alltså: Belöning- en självklarhet!
det är kul att hålla valpkurs då man verkligen får börja om, grunden i allt kommer ju i en valpkurs. Nyttigt för en annan att tänka tillbaka och bena upp allt man gjort och HUR man kom dit man är idag. Många saker som man tror är självklara, är inte så självklara för alla och då får man minsann tänka till lite så alla förstår och att man lägger ribban på rätt nivå. Som sagt, nyttigt och kul!

Kommentarer
Postat av: Marie

ohh vad gulligt med valpkurs =D



Hoppas att eksemet på svansen försvinner helt snart. Men nu ska Bellman få upphåll på bandet några veckor, för annars kommer det för intensiv klåda =D, så nu har han fått lite lyxvara denna helg =D

2011-06-05 @ 21:22:26
URL: http://myflowergirl.logg.se
Postat av: Vevve

Mysigt med valpkurs.

Jag tar lite bloggsemester nu ett tag framöver :) hur länge det nu varar ;)



Kram

2011-06-07 @ 09:26:46
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0