Phu!


Att en duch kan ta så mycket krafter av en människa då man inte är helt kry... phu alltså!!
Jag låg ju däckad igår... soffan var mitt hem under hela dagen haha.
Trodde jag skulle behöva sjukskriva mej idag, men känner mej bättre (förutom förkyningen).
Men en förkylning kan man ju få dras med hur länge som helst så de e bara å bita ihop!
Tog mej en duch för å frächa till mej lite, men phu, helt slut nu!
Skulle tagit en promenad, men får vänta lite så ny energi kommer hiihi=)
Mina små raringar vill nämligen ut!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Nu är jag hemkommen, Ska sätta mig och sola lite på balkongen tror jag bestämt =D. TACK idag kom glasögonen, vill du jag ska skicka tillbaka fodralet?, samt vad kostade det att skicka så jag vet vad jag ska sätta in???



Fy krya på dig gumms, samt vilka underbara bilder på snyggingarna

kramar

2011-06-27 @ 13:15:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Jajjamän, de var så hela och fin inpackade, inga problem alls =D. Tusen tack snälla du =D. Ok, men då tar jag med det då vi kommer nästa gång, ska bara glömska Mirre komma ihåg =D.



Krya på dig nu =D Kramar

2011-06-27 @ 16:11:36
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Härliga foto...har inte varit iväg och badat hundarna än men det får väl bli nån dag nu framöver.



Inget kul att dras med förkylning nu för den blir ju så långdragen i värmen. Krya på dig



Kram

2011-06-29 @ 10:16:26
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0