bareMinerals


Efter år av billiga makeup produkter så har min hud tagit stryk.
Inte för jag menar att billigt = dåligt... absolut inte! Men i mitt fall så har de varit de.
Hänger ej ut märken jag är missnöjd med - de ger ingen något.
Allla har olika hyer och behov!
Nu då jag hört såå mycket bra om just bareMinerals så har jag köpt hem detta "kit" idag=)
Lagt en basmake och kan säga så mycket som att jag trivs med de på, känns inte tungt eller tätt alls!
Nu återstår att se om hyn syresätter sig och håller sig fräsch resterande av dagen.

Sen måste jag säga att ju kräsnare man blir ju mer lär man sig=))
Skit kul juh!

Tisade ju tidigare om Kanebo sensais fondation - löööv it!!
Har du inte provat den? gört!

/Kvalitets shopper

Kommentarer
Postat av: Marie

Jag har också testat mig fram med massor av olika, men också hört bra om det du tipsar om. På mig fungerar det ej med puderform så.



Jag använder Clarins smooth foundation, jättenöjd. Men tror nog att du kommer bli kanonnöjd, vet flera som använder och de får jättefin yta på huden

2012-08-07 @ 22:43:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Annika

Jag använder bara Bareminerals och köpte mitt första kitt förra sommaren då jag var i New York. Helt nerbars smink och jag är nöjd varje gång jag har det på mig :-))



Söt vovve



//Annika

2012-08-09 @ 22:39:42
URL: http://lyckligmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0