Grått och trist


Idag är det så där grått och trist ute... luften blir lixom blöt!?
Har hösten redan tagit över...? Oh jag som vill ha mer sommar! Men men får väl hålla ut och hålla tummarna tills de blånar att sommarn kommer nästa år med mer sol än i år.

Nyss inkommen från PRUTTenad med hundarna.
Lorenzo är kass i magen (vilket jag förstod redan igår), hundfisarna låter inte som hundfisar utan mer som KARLbrakare! Efter varje brakare så ser Lorenzo så där oskyldig ut som bara en labbe kan göra... Precis som: "-jag lovar... de var inte jag". Hmm... stinkbomb!

Jobbkväll ikväll, vet inte när jag jobbade kväll senast haha... men de ska gå bra!

Hoppas ni mår gott där ute!

/Behöver tvätta håret... går å gör de med de samma ;-)

Kommentarer
Postat av: Mirre - En Fotograferande hundtoka

Haha men Lorenzo då, jisses, men jag har minsann hört de pruttarna ngn gång, skratt.



Så fina bilder, spännande att jobba natt nu då

kramar, hmm ja känns som hösten är på g

2012-08-20 @ 12:11:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0