Hundarna


På vingåkershundklubb stundar klubbmästerkskapet 2012.
Jag hade för 1a året inga som helst planer på att vara med då jag inte gjort ett dugg med hundarna den senaste tiden mer än på aktiveringsnivå.
Men så börjar de givetvis klia i fingrarna!
Körde ju lite rally moment häromdagen och tänkte "jag gör de samma idag".
Hundarna var såå otroligt taggade att jag inte kan neka KM i rally haha!
Tog en hund medans den andre var passiv intill och körde 30 sek positiv träning och så bytte jag hund och repeterade. Gick galant!
Tänkte: "okej, Nixon får liiiite lydnad på gatan oxå"... Vad tror ni händer? Jo - Hundgodingen visar sån glädje och vilja att jag nu inte kan motstå Km lydnad haha....
Så nu får båda hundarna helt plötsligt vara med på KM (som jag känner nu), de som inte aaallt skulle vara med i år!

/Oavsett placering är mina hundar högsta vinsten!!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohhh klart att ni ska vara med på det, Nikon är ju så duktig på dina signaler =D, samt Lorenzo kommer också vara grym =D



Ja värsta kändisen haha

2012-08-13 @ 21:42:45
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0