pooltömmning

Med vemod i hjärtat tömms nu poolen och den ska plockas ner... men men, hänger inte läpp! Den kommer ju upp i vår igen=))
Vet fler som låter pooler stå över vintern och bara tömmer till hälften som den får frysa över vintern. Men jag vill nog ta undan den så minimerar jag ju risken att något spricker och slitage=)

Vi har idag ätit ute i katrineholm=) Alltid lika mysigt!
Fint väder hade vi så vi satt på uteservering och gottade oss, Per med en pizza och jag med en kyckling sallad.
Hundarna låg i bilen som stod intill serveringen å tittade avundsjukt på haha=)
Efter maten var vi in på nyöppnade rusta och fyndade lite "bra att ha saker" och sen in på eliganten å fick ut en ny boxer då vi haft en stenålders utan hårddisk, märkligt vad mycket man vill spela in bara för man inte kan!? hahaha! illa!
Men nu jäklar råder vi bot på de oxå.

Imorn ska ev jag och bäste far ut på sjön å försöka dra upp lite gös!
Tämligen ÄLSKAR att vara ute på sjön med ett fiskespö i handen... det är kvalitet de!!

Ne, nu ska vi påbörja middag här hemma!
Blir kött å klyftpotatis! De är inte kattskit de inte!

/pilutta dej!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ha en toppentrevlig helg nu, vi ska äta liknnade mat vi med =D



Kraaamar

2012-08-24 @ 18:38:55
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0