Slit å släng


Jag är, som många av mina nära vet, en riktig slarva ;-)
Jag lider inte av lite skit i hörna!
Så nu ÄNTLIGEN har mina julgardiner åkt ner hihi... jag veeeet!!!! Jag är seeeen! 
MEN, nu är de fint igen=) Planterat om julgrupper så de blitt fina vardagsdekorationer och polerat upp div ytor å gjort rent! Ahh... känner mej nöjd!
Såklart trivs man ju bäst då de e fint runt om sig, men ibland infinner sig inte någon ork och dammet får ligga någon extra dag ;-)
Intressant läsaning va?
Vet inte varför jag ens skriver detta... nu bara blidde de så!
Nehe, ner i källarn å hänga upp tvätten å dra igång en sista maskin för dagen, sen blire tacos med finast!

Hej hupp!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ähh man hinner inte alltid, så är det för mig med ibland =D, nu har vi städat tills ni kommer, men kan säkert missat ngt hörn, hehe. Fiiiinisar



Så kul att hans sövlar också passade, var det likadana?

kramar, ses imorrn,

2012-01-20 @ 19:37:15
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0