Klubbmästerskap

Bävade lite för att starta Lorenzo i rallyn... han har ju inte varit den vassaste kniven i lådan haha!
Men jisses, han var pigg, vaken och gjorde allt med glädje! 1 poäng avdrag x3, så summa 97 poäng av 100 möjliga gör at tjag känner mej mer än nöjd!!
Fick beröm av domaren efter tävlingen där hon tyckte att vi hade ett bra flyt ihop=) Sånt värmer att höra och man blir lixom varm inombords! Min lilla bulle är så duktig!!

Nixon jobbade oxå på kanon! Han osm bara gått rallylydnad en gång förra åter haha=) Okej, jag har väl lärt honom skylten "sitt framför" då den är lite olik lydnaden ;-) Nixon höll fint men jag märker skillnad på honom när jag får prata och peppe mot då jag är tyst=) han blir lite fundersam då matte kan berömma hejvilt haha=)

Här slog Nixon på stort!? han tyckte vi skulle busa lite istället för att sitta fint å ta steg bakåt!? Skrutthund haha! Detta extra nummer kosta oss 3 minus, hade han hållt baken i backen så hade vi fått full pott ;-)
Men nu hamna vi även här på 97 poäng som brorsan!

Labbar i toppen! 1a Nixon å kan nu titulera sig klubbmästare i rallylydnad! 2a plats gick till Lorenzo! Gissa om man är nöjd och stolt=))

Sen kom även Nixon på en hedrande 2a plats i lydadklass 1! Där med poängen 172,5=)
Han gick fint även där förutom stul i linförigheten där han promenerade (!?!) och krävde några dubbelkomandon. Annars resterande moment är jag super nöjd med!!
 
Åkte till klubben 8.30 och kom hem 16.30... behöver jag säga hur trött jag är??
*gäääsp*

 

Kommentarer
Postat av: Marie

Waaaaooooow duktiga ni är =D

2012-09-01 @ 21:13:13
URL: http://myflowergirl.blogg.se
Postat av: Siriosmilla

Grattis till dina fina rundor på rallyn!

2012-09-02 @ 20:41:50
Postat av: Kristin

Stort stort grattis! Vad duktiga ni är :)

2012-09-03 @ 10:36:52
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Vevve

Grattis till er !
Sötnosar och Lorenzo är lika grå under hakan som Pepps, hihi. De börjar bli äldre herrarna.
Den sista bilden....tittar jag direkt på Nixons ögon så är det som att titta på Bonzos ;)
Kram

2012-09-04 @ 09:46:23
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0