Envis och näbbig!

Jag går - till och från och känner mej risig.
Förkylning som spökar, känner av halsen och huvudet är tungt!
Käkar esbiritox för glatta livet då jag inte vill att någon förkylning ska bryta ut på mej... vill inte!
Typ alla man träffar är förkylda så det är väl oundvikligt att klara sig, med det sista som lämnar kroppen är hoppet om att lyckas ;-)
 
Nåväl, idag är lite utav en " jag har verkligen ingen lust eller energi till något"...
Ni vet känslan där man känner sig deppig utan anledning och att man hela dagen försöker hitta någonting att skylla på!? Hm... inte kan jag skylla på vädret för här skiner solen.... inte kan jag skylla på sambon för han jobbar (eller å andra sidan så är det liiite hans fel som inte är hemma)...
Kanske skulle sätta igång med någon mat i alla fall, men då kommer ju kruxet: - Vad ska man äta?
Näpp, kilar ut i köket och river runt i kyl/frys och ser vad som finns!
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Godingarna =D

Hoppas det känns bättre idag?
kramar

2015-01-04 @ 20:48:18
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0