Det går som i vågor


Ja detta med bloggen alltså... ibland har man tiden, orken och lusten att blogga MEN ibland finns inte dessa egenskaper.
Inne i en sån period just nu, men vad gör det nu då vi fått VÅÅÅR!!!!

Blir så full i skratt då jag sitter i bilen och tittar till på min svampbob utan arm=)
Fick den 2005, den har rest långväg hehe, ända från cypern ;-)
Samma år som jag hämta hem Lorenzo...
Jag hade ju min gula sportiga golf då  Lorenzo var valp (saknar min räser) och svampbob hängde ju såklart i den bilen förut=)
Då Lorenzo var valp så satt han  fram på golvet på passagerar sidan och vid ett obevakat ögonblick så hade han bitit av svampbob armen rackarns hund haha! Fick dock tag på armen och sparade den länge för att kanske sy eller limma dit den på nytt men nu är armen ett minne blott=)
Så var gång jag se min lilla svampbob så tänker jag tillbaka på då Lorenzo var en liten parvel!
Kul då vissa saker verkligen får en att minnas!
Önskar man kunde vrida tillbaka tiden lite för en kort stund!! Ångrar att jag inte njöt mer av valptiden med honom så som jag gjort med Nixon! Samt finns ej många bra valpbilder på Lorenzo tyvärr vilket jag oxå saknar massor!
Men men, jag njuter nu=)

Ikväll har vi kurs igen jag och Sanna!
Hoppas vi inte skrämde iväg några från förra tillfället haha!

Nä nu ska jag njuta av det vackra vädret.
Må så gott.
Kramar

Kommentarer
Postat av: Kristin

Ja, jag känner igen det där. Tog heller inte tillvara på Spiras valptid kan jag känna nu i efterhand. Och inte har jag några bilder heller... Men då ägde jag ju inte ens en digitalkamera. Men men, jag passar på att ta fina kort på henne nu som vuxen och gammeltant istället :)



Hur är det annars med dig?

2009-04-01 @ 10:30:32
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Mirre

Jag har också rätt kassa bilder på Bellman som valp, knappt så jag ville lägga ut valpfoto då jag tycker det är så kass kvalite, Men tänkte som så att jag har dem så då får de vara ute.



vad sött med svampBob ;) Kram

2009-04-01 @ 10:35:39
URL: http://www.mirrekex.se
Postat av: Annica & Enya

Oj jag vet inte hur många bilder/album det blivit på Enya hennes första 1.5 år! =) Många är det!!!



Ha det bra och kram

2009-04-01 @ 11:44:24
URL: http://www.sunnygolden .se
Postat av: LindaA

Heeej



Visst är det undebart ute idag, bara att njuta!! :D

lycka till på kursen i kväll! :)



Kram kram

2009-04-01 @ 11:47:47
URL: http://www.pucken.com/lindaam/linda
Postat av: Mirre

hej gosegumman, har varit på dåligt humör det senaste så varit lite off. Men jag ringer ngn dag gummsan du är så go kram

2009-04-02 @ 13:21:17
URL: http://www.mirrekex.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0