Nya utmaningar


Nyss kommit hem från sjön där vi låtit hundarna simma lite!
Nixon är lite knäpp han.... haha, som ni ser på bilden ovan så har han verkligen inga som helst problem med att hämta upp den pinne som husse håller på botten!?
Lorenzo har aldrig stuckit ner huvudet på det viset under ytan haha! Tok hund man har!
               
Träningen går super med Nixon nu....
Alltså, det jag börjar med ena dagen faller sig naturligt för Nixon andra dagen!
Han är jätte mysig att jobba med, smart och lättlärd.
Började igår med lite stå träning inför utställningen i Norrköping, han har ju en förmåga att sätta sig då jag vill att han skall ta ett halvt steg fram. Men efter lite träning igårså provade jag idag ogen och nu står han som han inte gjortannat haha!
Hoppas det håller i sig till utställningen oxå!
Även fotgåendet börjar ta sig...jäklar vad skoj det är nu!
Vill så mycket med den lilla pysen, men har som sagt skyndat långsamt då jag ej vill träna sönder honom!
     
Nehe nu ska jag slänga mej i soffan å kika på en film som börjar nu kl 21!

Må så gott.
Kram Linda med familj=)

Kommentarer
Postat av: Mirre

Trevlig dag ni haft minsann ;) hoppas att allt är bra???? ringde dig igår men fick inget napp..



Härligt med träningen och det, ni är så duktiga :) finfina kort också kramkram

2009-08-02 @ 21:13:48
Postat av: Mirre

Ja det är ju så, men tycker att det gått i mykt neråt vågor nu ett bra tag. Men det går la uppför snart hoppas jag. Ja just där kan man ju kolla på tips :)



Ni är superduktiga ju kramkram

2009-08-04 @ 00:53:07
Postat av: Mirre

JA inspirationen går i vågor :) javisst orange var det verkligen ;0)



Kram

2009-08-06 @ 00:26:58
Postat av: Kristin

vad kul att det går så bra med träning. Ja det är ju väldigt lätt att träna sönder dom :)



Både Spira och Ozzy går ner så med huvudet. Galet och mycket underhållande...



Hoppas du får en bra helg!



kram kram

2009-08-06 @ 17:17:09
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Vevve å labbarna

Hehe Pepps nr 2, huvudet mer under vattnet än över när vi är och badar. Bonzo lite mer försiktig ;)...



Kram på er och ha en härlig helg

2009-08-07 @ 12:23:27
URL: http://vevve.com
Postat av: Enya

Haha Enya älskar att doppa hela huvudet! Bäst är att leta efter gamla golfbollar som kastas i!!



Kram

2009-08-07 @ 22:12:00
Postat av: Helena

Hej!



Fina bilder du tar på snygga labbgrabbar! Jag brukar titta in emellanåt, ni är så duktig med träning. Hoppas allt är bra med er! Och hälsa Mirre och Bellman att jag saknar deras sida och hoppas att de kommer tillbaka snart!!



/Helena

2009-08-08 @ 10:11:06
URL: http://helena.dinstudio.se
Postat av: Inger

Tack för hälsningen i gästboken, alltid kul att få!

Vi håller på att välja ut bilder till förstoring, men det är svårt bland många bra. Några fina bilder på Tessa har jag satt in på hennes sida, som du säkert sett. Bilden i menyn kommer jag helt klart att förstora.

Må så gott!

2009-08-10 @ 23:05:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0