Det finns ingen luft...


Hur fint väder vi än må ha så går det ej att andas...
Det är ju sååå jäkla kvavt! Jag tror jag går ihjäl alltså!
Suck suck!
Är en soldyrkare men gillar absolut inte då luften är så här kladdig!!!
Vi åkte ut till favvo sjön förut iaf så hundarna fick bada lite.. dumma som vi var så glömde vi våra egna badkläder så vi fick tappert titta på då dom 4benta svalka av sig!


Fick mitt nya objektiv i veckan!
Jag är verkligen super nöjd med det... kul å kunna zooma in lite mer nu!


Over and out!

Kommentarer
Postat av: Jörgen & Alma

Tack för tassavtrycket i Alma's blogg.

2009-07-05 @ 17:06:21
Postat av: Caroline o. Lukas

Oj vad länge sedan jag var och kikade in hos er..tror jag råkade tappa bort er i samband med att ni bytte blogg :( Men nu har vi hittat er igen :)

Kul med nytt objektiv. Får man fråga vad det är för något?

Håller med, sol får det gärna vara, men inte klibbig luft. Till oss precis regnet...det var nästan lite skönt att få luften rensad. Men nu får gärna solen kika fram igen..

Kramar

2009-07-05 @ 19:23:54
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Caroline o. Lukas

Ja det blir lätt att man tappar bort folk på internet. Låter som ett kul objektiv. Själv kör vi nu med Sony a300, med det medföljande objektivet 18-70, 3.5-5.6. Men på önskelistan står redan ett objektiv upp mot 200-300 ;)

2009-07-05 @ 19:44:23
URL: http://www.busgolden.webb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0