Underbara människor!!

Jaha då var man 27 år.... känns som igår då man var 26 haha!
Blivit så uppvaktad och bortskämd här=)

Haft massa folk på besök och fått så mycket fint!!!
(äntligen) fått mej en soda streamer haha! Som jag tjatat om en sån men aldrig kommit mej för å köpa en=)
Sen friluftsrycksäck med haspelspö å drag, cult design lyktor, vägg lampett, afrikansk familj, blommor, eldriven potatis skalare (hehe perfekt till färskpotatis juh) och så fick jag ju objektiv tidigare förståss=)

Så tuuusen tack alla för alla fina blommor och presenter!!!!

Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Caroline o. Lukas

Man får gratulera - hipp hipp hurra!!

På tal om de fina bilderna i förra inlägget: jag hade kört på bild 2 och bild 3 :)

Kram kram

2009-07-16 @ 18:16:18
URL: http://www.busgolden.webb.se
Postat av: Kristin

Stort grattis! Ja må hon leva... osv... tusan inte den bästa på att sjunga men som tur var hörde du det inte :)



Angående tidigare inlägg tycker jag nummer 2 på båda :)



Kram kram

2009-07-16 @ 19:32:17
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Mirre

JA må hon leva ja må hon leva, ja må hon leva uti hundrade år. Javisst ska hon leva ja visst ska hon leva javisst ska hon leva uti hundrade år HURRA HURRA HURRA HURRA KRAM

2009-07-16 @ 19:43:57
Postat av: ullis

anna R e min kusin:-)

2009-07-16 @ 20:04:18
Postat av: Linda Andersson

Jag skickade ett sms... men säger det här med... GRATTIS!!! :-)



Hoppas du hade en jätte bra födelsedag!!!



Kram

2009-07-17 @ 09:44:27
URL: http://www.pucken.com/linda
Postat av: Mirre

Hehe fniss, jajjamän det märktes, men ja det vart faktiskt lyckat hehe. Skönt att vara hemmastadda kan jag tro och fått komma iordning i sin vardag. har du träffat mammsen och pappsen nudå ;0) Kram

2009-07-20 @ 19:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0