Duktig matte


Idag efter jobbet stod skogen på schemat=)
Nina och jag skulle vara duktiga mattar tänkte vi!
Bryggde en termos kaffe och tog mej några mazariner (måste ju få liiiite energi mellan varven haha).
Vi möttes upp ut vid grusgropen där vi började med en kort promenad då hundarna fick göra ifrån sig lite=)
Sen la vi spår åt alla doggsen.
Jag har fått nya tips att prova på Lorenzo då han inte alls är rolig i spår. Men men. Kände ingen skillnad på honom idag ändå.... men ska ge det ett par chanser till, sen kommer jag nog lägga ner spår helt och hållet på honom då varken han eller jag får ut något utav det!
Nixons spår gick så där, han vädrade i luften, slarvade och var allmänt okoncentrerad (tror han kände av dom andra spåren tyvärr). Men men=) Glad ändå haha!
Sen fick Nixon lite lättare apporterings övningar som han fixa galant!
Verkligen jätte duktig!
Körde lite linförighet oxå, även den gick kalas! Kort sträcka med explosiva belöningar som han svarade bra på!
Avslutade med lite kondition och muskel träning i gropen!
Lorenzo körde jag sen samma upplägg med, men hade ingen linförihet på honom=) haha.
Körde lite dirrigering och han va super taggad och gick kalas snyggt dit jag dirrigera honom! Perfa!
Även han fick avsluta i gropen och han såg överlycklig ut=) haha!
Mitt lilla troll!
Över 2 timmar i skogen blev det och vi känner oss nöjda!
Det är tur man har Nina, samma intresse som en annan! Goa du!

Nä nu ska jag kryma ner under en filt.
Fryyyyser.
Kram kram!

Kommentarer
Postat av: Nina

hihi vilken söt bild! Ja kändes riktigt skönt ute i skogen idag! Hundarna har sovit hela eftermiddagen här hemma :) Tänkte nalla din bild på oss på prispallen om det går bra?:) Kraaaaam!!!

2009-10-03 @ 16:56:42
URL: http://nojna.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ohh fiiiint kollage du gjort =) söta de är hundarna, vad är det för tips du fått i spåret som du ska testa???



vad härligt ni haft det i skogen du och Nina =) önskar jag kom ut lite oftare som ni gör =)



kram

2009-10-03 @ 19:55:46
Postat av: Johanna & Max

Fin bild. Vad duktig du har varit! Undrar också vad det har var för tips du har fått när det kommer till spårträning.

2009-10-04 @ 12:19:18
URL: http://jareback.com
Postat av: Mirre

Hej vi mår bra, det är helt ok, hoppas att du gör detsamma ?? kramkram

2009-10-04 @ 13:24:23
Postat av: Mirre

Ja det har varit en bra helg, hos er med hoppas jag?? ja wok är jättegott, men man blir hungrig snabbt igen hehe så man måste ha lite kyckling eller så i också.



kram

2009-10-05 @ 10:21:07
Postat av: Mirre

jajjamän =) så var det =) hehe



javisst var de, man skulel allt vilja ha men den kommer ju gå på närmare 500kr, hmm



kram

2009-10-05 @ 13:56:47
Postat av: Mirre

Ja fast inställningarna står under bilden ;), hehe ja Erik är också jättebra och Mariette, men hon är redan färdig artist tycker jag så hon platsar inte i Idol, hon borde göra skiva istället, Lite orättvist mot de andra då hon redan är så proffsig, man ska ju utvecklas och det har hon redan gjort klart känns det som,. Men jag gillar henne massor Kram

2009-10-06 @ 11:03:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0