Höstfix

Idag har vi varit flitiga minsann!
Gräset har blitt klippt för sista gången i år och alla krukor och "sommar"blommor är nu väck.
Trädgårdsmöblerna har åkt in på vintervila och jag har grävt upp lite blomrötter som ska få "sova" i garaget för att sättas ner i jorden på nytt i vår=)
Pannan har fått sig en sotning och pellets kärlet är fyllt till bredden haha!
Känns bra då saker och ting har rullat på!

Hundarna har även dom fått lite=)
Var ut och la ett ganska stort sök på ett kalhygge som hundarna fick dela på.
Lorenzo skickades först, men han var så omotiverad att jag tog in honom och skickade Nixon istället.
Nixon tog in 3 st och till min stora förvåning hela vägen in till ett överlämnande till MIIIIG!
*duktig kille*.
Sen skickade jag ut Lorenzo igen och med lite konkurrens så kom han igång och var taggad som han brukar!
Nöjd med dem båda!

Till ikväll tog vi cyklarna och cykla med hundarna.
En liten runda=)
Både vi och hundarna fick iaf  upp flåset haha! *phew ;-)
Nixon blir lite stressad av cykeln och vill gärna ligga huvet före mitt framhjul haha.
Men han ska nog få till d bra han med=)

Nu ligger vi alla 4 i sofforna trötta och nöjda efter en dag full av grejs!
Imorn är det lite tråkigare saker då vi ska på urn nedsättning=( Usch!

Avslutar dagens blogg med varsinn bild på mina guldklimpar (läs soffpotatisar)!


Kommentarer
Postat av: Johanna & Max

Vilka söta soffpotatisar :). Vad skönt att du har fixat allt inför vintern. Jag har tyvärr lite kvar. Kram

2009-10-17 @ 10:55:19
URL: http://jareback.com
Postat av: Kristin

Kul att träningen gick bra och guuu vad söta dom är i soffan :)



Riktigt fint och höstigt var det blivit på sidan oxå :) Me like :)



Kram kram

2009-10-17 @ 16:20:23
URL: http://www.warnbring.se
Postat av: Mirre

Hejsan, vad flitiga ni varit, Jag törs inte cykla med Bellman mera sedan jag cyklade omkull så det får bli då man kan cykla med han så han får vara lös. Men har ju sett då du cyklar med Lorenzo han är ju kalas =)



Fina bilder på snyggingarna kram

2009-10-18 @ 18:34:00
Postat av: Mirre

Hehe tackar =), ja hoppkort är för roliga =) tssiii ska ta lite mera sådant tycker det är coolt faktiakt.



ja visst var det schnygga miner haha =)



Hoppas att du har en underbar söndag vännen min kraaaaam

2009-10-18 @ 18:50:20
Postat av: Mirre

Haha gillade byxorna faktiskt =), hur är det med er då??



Hoppas att ni mår bra,, bamsekraaaaaaaaaam

2009-10-19 @ 13:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0