Kyligt


Nu har jag tränat lite!!!
Shit pommfritt va bra det känns!
Alltså, saknar ord i min känsla just nu!
Nixons kontakt.... bakdelskontroll... inkallning... hoppet.... WIIIEEHOOOO!!!!
Såå glad över ett toklyckat tränings tillfälle!!!!

***********************************************************************************

Gick en härlig morgon promenad med hundar och sambo i morse. Friskt!

Å ikväll ska jag träffa upp några nere vid klubben för lite lydnad. Det ska bli skoj.
Faktist satt upp ett litet mål med Nixon nu=)
Hoppas (läs ska) starta honom i LK1 till våren! hehe.
Så nu ligger vi i hårdträning=)
Även övertalat 2 tjejer från kursen att dela mitt mål och dom hakade på=) Alltid roligare då man e fler och kan peppa varandra!

Nehe nu ska jag hänga upp lite tvätt och sen ge mej iväg ut.
Tänkte träna Lorenzo lite innan dom andra kommer, för då ska jag köra med Nixon=)
Lorenzo ska få köra lite slalom tänkte jag, skoj skoj!

Var rädda om varandra där ute!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Varför känner du så??, det ska du inte känna inte från min del i allafall, du är min gumms det vet du =)



Kul att ni tränar på, tror att ni kommer få eran lydnadsetta i vår också ni är ett suveränt team också =)...



bamsekraaaaaaaaaaam

2009-10-06 @ 15:49:14
Postat av: Mirre

Ska se om jag kan luska ut vilka inställningar du ska ha till månen =), men det borde ju ej skilja så mycket trots att vi har olika kameror??



kram

2009-10-06 @ 15:50:27
Postat av: Mirre

Jaha nu var den anann text här, det gäller att hänga med, fniss



Ohhh grattis gumman, Nixon är en klippa =)



Ringde dig förrut

2009-10-06 @ 21:13:21
Postat av: Johanna & Max

Annars är det bra. Hoppas det är väl med er. Vad roligt att träningen går bra :).



Det är verkligen bra att sätta upp mål när det kommer till lydnadsträning. Det kommer säkert gå toppen när ni väl ska ut och tävla.



Kram

2009-10-07 @ 00:05:25
URL: http://jareback.com
Postat av: Vevve å labbarna

Kul att träningen går bra :)...

Bara att fråga på ;) min mail: [email protected]



Kram

2009-10-07 @ 08:51:15
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

hej där, ja hoppas verkligena tt det är så enkelt med min lille pluppe =(



Meddelar sedan vännen, tack för du peppar



kram

2009-10-07 @ 13:03:41
Postat av: Vevve å labbarna

Hur går det, hittar ni nån kasett ??



Kram

2009-10-08 @ 10:33:19
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

Ohh du ska ha det så trevligt i morrn, du är vrkligen värd att få komma ut på något =) kommer nog bli jättetrevligt. Vem ska du gå med?? ja vårat nyår vi firade var supertrevligt det är perfekt för mig då det inte är hemma mys =)



kram

2009-10-09 @ 10:11:04
Postat av: Mirre

Härligt =), vad är det för film du hyrt?? Ska se One Tree Hill och Priviliged snart sedan blir det nog ngn film eller så..



Bq är och tränar, så man e solo ett par timmar



Hoppas att du haft en lugn? helg kram

Hur var ladies night??, du måste berätta

2009-10-11 @ 17:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0