Vilken kväll!

Uj Uj Uj vilken kväll!

Det var länge sen jag hade sååå kul!

Maten var suverän om man jämför med förra året!! Likaså showen, MYCKET bättre än förra året!

Vi hade fått kanon platser precis längs schenen (stavning?) så nog fasen såg vi alla tiders haha!

Jag skrattade och sjöng hela kvällen lång hehe så rösten var inte i trim in på natten och dagen efter haha! Men... vad spelar det för roll då man hade en hellyckad kväll?

Men vad liiiiten Andreas Johnsson är haha! Plutt plutt! Men vilken artist!!!

Nina och jag passade även på att låta oss fotograferas uppe på mingel kvällen där "pres fotograf" var på plats! Skoj att ha! Första "officiella" bilden på mej och Nina=)

Så fort biljetter till nästa år kommer ut så ska jag boka! Ingen tvekan=)

 

Hej hopp! 


Hualigen säger jag bara!

Kommentarer
Postat av: AnnaW

vad kul att kvällen var så bra :). Hör gärna av dig när ni tänker boka, för jag skulle vilja bli med :). Kramar Anna!

2009-10-12 @ 14:34:12
Postat av: Fredrik Andersson

Hahahahahaha fan hade volym på i hörlurarna, blev fan livrädd =)

2009-10-12 @ 15:30:38
Postat av: Enya

Hej!!



Kul att det var så bra, har biljett till i november och längtar!!!!!!!!!!!!! =)



Hoppas allt är bra annars med!



Kram

2009-10-12 @ 17:29:19
Postat av: Mirre

Ohh vad härligt vännen, hade varit skoj att se kortet på er ju =)



Kram

2009-10-12 @ 20:02:45
Postat av: Mirre

Hejsan jag vill mer än gärna träffa dig det vet du, men tror vi styr upp och kommer till er en helg istället framöver. Det blir lite stressigt iväg från mamma och pappa annars, sedan vill vi helst inte åka i mörker så mycket =)



Så hoppas att det är ok att vi våldgästar er om några helger =) kram

2009-10-13 @ 20:54:11
Postat av: Johanna & Max

Jag har tänkt att gå på Ladies Night två år i rad men det har inte blivit av :/. Det får bli nästa år :). Kram

2009-10-13 @ 22:10:35
URL: http://jareback.com
Postat av: Mirre

Eller vad säger damen =) vad tycker du?? du svarade aldrig



kram

2009-10-14 @ 13:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0