Jakten på den perfekta granen

Att leta efter den perfekta granen är varje år en riktig jakt.... vi åker från det ena stället till det andra för att senare hamna tillbaka på första stället!?
Jo då har man konstaterat att alla granar ser nästan likadana ut men att på första stället fanns den med det där lilla extra.
Vad händer då på det första stället? Jo gran f*n är såld!?
MIN gran.
Då börjar resan runt till alla försäljare på nytt hihi=)
Så ser det typ ut varje år då jag ska ha min julgran!

Idag var inget undantag...
Men vi hade lite pressat tidsmässigt.
Så idag hann jag inte vara så kräsen som jag brukar... vilket resulterade i att nu då vi kom hem och fick upp granen i gillestugan där den alltid står, så var den inte så fin som ja tyckte hos försäljaren... suck!!
Nåväl, imorn ska vi klä den iallafall. Så den får duga=)

Men som sagt så är jag tok kräsen gällande granar och vill att den ska vara tjock, kort, tät och fyllig=)
Den ska vara jämn och alla grenar ska sitta perfekt haha!
En riktig kalle Anka gran!!!


Kommentarer
Postat av: Mirre

Men ni har alltid en ljuvlig och fiiin Kalle Anka- gran, det kommer denna också att bli



kramar

2010-12-20 @ 17:11:57
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0