Pyssel pyssel



Idag då jag kom hem från jobbet så hade karn städat här hemma!
Lyx värre va?
Så vi for ner till blomsterhandeln där ja köpte massa små blommor och div saker=)
dagen har alltså gott åt till att göra julgrupper!
Gjort 2 till oss samt 3 till som ska ges bort minsann... Kikade lite på priser på färdiga julgrupper och tjena va de lägger på i pris i butik.
jag har visserligen redan krukor i drivor hemma, samt dekorations tomtar.
Men växterna ja köpte gick på ca 400 kr och av de fick jag ut 5 st julgrupper!? I butik så kostade en 210 kr och den motsvarade min ena lilla... hmm...
Så hett tips är ju att tillverka sina egna grupper och pyssla ihop, både mysigt och fint=))

Ikväll har Per spelning så vi blir solo hemma=((
Tråkigt värre hehe.
Men d får gå minsann!

Nehe... hmm.. va ska man ta sig för nu då...? nått kul ska man väl hitta på.

Ha en mysig fredag alla ni där ute!
Kram!!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Mycket trevligare att få en som någon gjort sedan som du säger mycket billgiare med =D



kramar

2010-12-20 @ 10:21:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0