Snö snö snö...


Idag varnas det för snöstorm och därmed kaos i trafik.
Här snöar det nu för fullt och jag ska väl strax ge mej ut å skotta tänkte jag.
Min rygg är ju inte alls i form men kan inte låta det ligga ända till per slutar så jag får ta det lite i taget=))

Fick upp mina sista julgardiner igårkväll.
Blev så fint så=)
Idag tänkte jag ställa fram resterande tomtar och försöka få helt klart här hemma.
Julgranen ska vi införskaffa i helgen hade vi tänkt, då ska den kläs å bli fiiin!!

Lorenzo kan stödja på sin tass idag!
Skönt.
Men jag märker att han fortfarande har ont och haltar mycket.
Tror tabletterna gör sitt nu oxå.
Min tappre hjälte=)

Nixon lider han haha.
att inte få busa med brorsan är ju heeelt förskräckligt i hans värld!!!
Han gör lekinviter hela tiden men både jag å per är på honom haha.
Brorsan ska vila och Nixon deppar haha=)
Skrutt hundar.

ne nu ska ja ta mej i kragen till lite plock i hemmet=)
Ha d gött!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Duktiga, dukiga Lorenzo som piggnar på sig, men plutten till lillebror då som int vill leka hehe.



Finfina bilder, men du tat lungt med ryggen



kramar

2010-12-16 @ 14:20:46
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Vi fick nog en 1 ½ dm igår, jag skottade vid 14 tiden men vi fick skottade senare på kvällen igen.

Usch ja hemskt att inte få busa med brossan ;)

Ska sätta fram lite tomtar jag också idag innan jobb hade jag tänkt.

Ha en mysig helg

Kram

2010-12-17 @ 09:31:18
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0