Tack, men nu räcker det väl?


Idag har det snöat, snöat och åter snöat!
Jag älskar vinter och snö, men snälla, nu räcker det väl? haha!
Jobbade inatt och per började sitt jobb tidigt därav ingen skottning förän då jag kom hem efter jobb och möte vid 12.... Kan lova er att jag fick GRÄVA mej in mot grinden!!!
Alltså, när kom det så här mycket snö sist... kan inte minnas att det hänt dom senaste åren iaf!
PHU!
Sen har jag varit ute 2 gånger till efter första skottningen!
HUndarna däremot, dom tycker det är tok skoj med all snö! haha,, gick förut och då Nixon skulle gå ut en bit från vägen där vi gick för att uträtta nummer 2 så försvann han! haha! Ja, så djup snö så hela hunden försvann haha!
Han såg lagom rolig ut då han väl kom upp på "fastland" igen haha!

Imorn kommer någon gubbe hit och hälper oss byta kran i köket!
Den vi har nu läcker lite och vi var in och köpte en ny i veckan=) Lite anorlunda mot den som sitter nu! Så det ska bli skoj!
Ska även ta mej till ikeai helgen och köpa ett nytt badrumsskåp wwiieehoo!
Kollat ut ett jag vill ha plus ny hylla och nya krokar. Blir nog fint!
En uppfrächning i vår budget för tillfället hihi=)

Nehe nu ska jag packa lite för att bege mej till jobbet.
På återseende hehe=)
Ciao!

Kommentarer
Postat av: [M I R R E]

Saknar er också, ska verkligen bli kul att ses, Bellman vill mer än gärna ha pössar av er =D



Ja vi sjunger höga toner på Kent och shakar loss hehe.



var ej hemma då du ringde =(. Ska bli kul att ha en egen dag med dig också =D



Hoppas att Bellman sköter sig på tåget, men det tror jag nog allt =D

kram

2010-01-28 @ 21:12:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Ja här har man också fått gräva sig ut, i alla fall efter plogbilen kört i gatan ;)......

Hundarna här trivs som fisken i vattnet, helt snögalna. Ju djupare ju bätter det är nog Pepps ord ;)



Kram

2010-01-28 @ 22:32:50
URL: http://vevve.com
Postat av: Johanna & Max

Vilken snygg ny layout :D:D. Vilken söt bild på din bruna stjärna :)

2010-01-28 @ 22:36:00
URL: http://jareback.com
Postat av: [M I R R E]

Söööt han är Nixon, hehe flirtisen =D



Hoppas att allt är bra med gumms =D



ha en trevlig helg sötis

hälsa

Kram

2010-01-29 @ 13:50:03
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0