Ett myller av bilder=)

     
Idag har hundarna fått bada massa=)
De fick fnatt och rejsade och lekte massor, vilket är en fröjd att se!!!
Alla bilder är som vanligt klickbara (såklart).
     
Tillåmed jag badade lite hehe... eller jag gick i upp till knäna.
Måste säga att det var faktist inte så kallt som jag trodde, så premiär doppet är inte alls avlägset haha!
     

Har även hunnit med att klippa häcken på framsidan idag.
Samt även tränat hund=)
Det gick suuper bra!
Vi ska ju iväg på lagtävling i Torshälla nu i början av juni... vi blir 2 lag från vingåker=)
Skoj!

Nehe nu ska jag strax åka till jobbet!
Ha dé!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hejsan där, jättefina foto. Det är där som vi var va? Tyckte jag kände igen trälådan haha..



Duktig du är som fejar =D, Ha det bra på jobbet

kram

2010-05-24 @ 21:08:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Johanna & Max

Åhh vad fina bilder!!!

2010-05-25 @ 11:21:16
URL: http://jareback.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0