Fredag och helg=)


Idag är det fredag och snart dags för idol.
Finns många bra artister i år som jag gillar... Linnea, Jay och Olle är väl de som tilltalar mej mest.
Nåväl... slapp och ledig ikväll iaf.
Sitter nere i gillestugan med ljus tända överallt och kaminen sprakar framför mej... mm...
sambon kommer hem lagom till 20.00 då han slutat jobba.

Tänkte lägga in lite bilder från idag då jag å nina varit ute i skogen och aktiverat hundarna, men stora datorn låste sig och jag gav upp.
Så ni får ett litet inlägg om inget haha.
MEN en kram ska ni ha iaf...
En kram piggar alltid upp.

Byebye.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Så Möosigt du har det i gillestugen, jag tar getplanet och kommer jag med =D



Saknar er

Kramar

2010-11-05 @ 22:11:30
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0