känsla

Magkänslan säger att saker och ting börjar få ett flöde=)
Efter kursavslutningen i söndags så känns allt så bra... fick så mycket positiva ord och utvärderingarna gjorde mej tårögd... de tycker verkligen att jag gör det bra=)
Jag är tydlig i min beskrivning, lättsam och enkel, de har fått bra tips och alla har nått sitt mål med kursen och hälften haft tillåmed skrivit att de nått sitt mål och mer därtill.
Alla var nöjda vilket gör mej så in i vassen glad.
Lycka!

sen har jag fått fler fotouppdrag vilket gör mej super glad oxå.
En ära!
Det är verkligen super skoj med porträtt fotografering men svårt samtidigt då jag med sysslat med naturfotografering eller fotografering av mina egna hundar.
Men man lär sig nytt hela tiden och utvecklas ju mer man fotar.
Kul kul kul är det iallafall=)

Just nu sitter jag i gillestugan och bara myser.
En pläd över benen och lilla datorn i knät.
Framför mej sprakar elden i kasetten och värmen är goo=))
ahh... livet är bra behagligt för tillfället!

Kram på er vänner!!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Ohh du ska vara stolt, kul att få fotouppdrag också ju, det stärker en ju också. Vad härligt att sitta framför en brasa med en laptop i knät, tssiii.



Ja en härlig fotodag idag, men har inte haft mycket tid alls, setat nu en ½timma kanske, innan dess har det varit i ett, så fotopromenaden var en kort en, men man behöver ej gå så lång nu för att hitta fina färger



Hoppas att du har en trevlig dag och haft

kramar

2010-10-11 @ 17:57:32
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Ohh du ska vara stolt, kul att få fotouppdrag också ju, det stärker en ju också. Vad härligt att sitta framför en brasa med en laptop i knät, tssiii.



Ja en härlig fotodag idag, men har inte haft mycket tid alls, setat nu en ½timma kanske, innan dess har det varit i ett, så fotopromenaden var en kort en, men man behöver ej gå så lång nu för att hitta fina färger



Hoppas att du har en trevlig dag och haft

kramar

2010-10-11 @ 17:58:35
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Heeej polers, vad jag saknar er. Vi måste ses snart voff, voff. Ja de där vita benen de är smarrigast, men ibland fungerar de bruna också, (vift vift på svansen)



Hälsa din husse och matte från mina

Bus & Lek på er

2010-10-12 @ 15:25:37
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Grattis vad skoj att få så mycket beröm, sträck på dig och var stolt.

Vi måste köpa hem ved och fylla lagret inför vintern. Vi bara mys eldar men det blir ju såklart mycket mer när det blir rått och kallt.



Kram

2010-10-13 @ 13:01:49
URL: http://vevve.com
Postat av: Mirre

Hur är det i stugan?

kramar

2010-10-14 @ 13:16:29
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0