nyklippt

jisses, vad dåligt jag är på att uppdatera här... SKÄRPNING LINDA!!

Igår var jag till frissan=)
Ny klippt och ny hårfärg... eller ny och ny, är mörkhårig igen, mörkare än min naturliga och fått ett par röda slingor som sticker fram lite här å var=)
Ovant som tusan men vänjer mig nog snart då man får peta lite mer med håret och så=))
Men imorse då jag vakande så stod håret rätt upp!?!
Då menar jag rakt upp och rakt ut haha.
Pers första kommentar då jag kom ur sängen: "-snygg du va i huvet då"
haha gick då till spegeln för att få mej ett gott skratt...
hmm...
Jag måtte leva rövare om nätterna.

Kommentarer
Postat av: Mirre

Hehe så rackarns annorlunda du såg ut som nyklippt, skratt. Hehe men kan tro att det vart snyggt, du passar i mörkt också.



Ja blogg.se är sååååå seeeeegt, suck



HA en trevlig kväll

kramar

2010-10-09 @ 17:50:42
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0