Hej på er!


Mitt största problem med denna hund... andra hundar är roligare än jag... pga det så kan jag ej släppa honom lös hur som längre.
Kursen igår, givetvis så skulle de jobbas lös hund... mkt bra för då tränar man på sig själv och sitt eget kroppsspråk, men för att vara på första kurstillfället så tyckte jag att det var att gå fort fram.
Spec då jag har problem med just detta.
Man känner sig ju lite mindre än alla andra vid sånna tillfällen då nästan alla hade hundar lösa å en annan kämpade med sin klump!
Tappade lite sug tyvärr... men hoppas de kommer tillbaka.
Jag är nog lite bortskämd med Nixon faktist... kontrast mellan en hund som man litar på och en man litar på ibland... skulle vilja sudda bort ordet "ibland" men nu finns det kvar i meningen =(
Nåväl.
Lorenzo var inte lika intensiv som han har varit iaf, så lite positivt i de hela! det var länge sen han gick någon kurs, så att vara i större grupper med massa andra hundar är väl kanske lite ovant för honom nu för tiden!
MEN, oavsett så är han mitt hjärta och jag älskar honom för den buse han är! Älskar båda mina hundar!! ♥

Ne nu ska vi äta här, de blir Thai-mat!!! Wokade grönsaker med nudlad och kyckling... de e grejjer d!


Kommentarer
Postat av: Marie

Ja man mår jättedåligt sådana ggr, men man får bita i det sura äpplet dom du fick så trillar nog poletten helt ner för Lorenzo snart =D



Gött det lät, ha en stortskön helg

kramar

2011-04-08 @ 17:23:53
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej gumman hur går det för dig?? saknar uppdateringar här. Vi måste ses och prata snart, saknar..



Hoppas att ni haft en bra helg, finns här det vet du. Önskar vi bodde närmare



kramar

2011-04-10 @ 14:20:52
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Marie

Tack för du röstade =D

2011-04-10 @ 16:58:59
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Vevve

Jag är också väldigt tråkig enligt Bonzo, ALLA andra är så roliga. Han släpper inte jag då det finns andra i närheten. Öppna fält där jag har koll på alla håll gäller på honom. Pepps är inte likadan utan han bryr han sig inte så mycket om andra hundar, tittar lite men snusar hellre vidare.

Kram

2011-04-11 @ 12:14:34
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0