aloevera


Hehe, blir lite full i skratt i vilka bilder man kan få till på hundarna haha!
Första bilden på Lorenzo ska han precis slicka sig om munnen, då rullar han alltid ihop sin tunga så där innan den far ut i ett slick ;-). andra bilden på honom  är han i sitt esse å käka gräs minsann! Han ser så dryg ut å mallig på något vis haha!
Nixon käkar gräs han med på sin första bild... men fick nog stråt under tungan haha! Å på hans andra bild så gäspar han... som vanligt då jag ställer krav på honom när jag vill ta kort på´n haha!
Mina hundar i ett nötskal!

Ang rubriken då.
Fått massa tips ang aloevera juicen. Jag har nu påbörjat den och fått massa hemska sympton som min "coatch" ser som positivt.
Min kropp håller på med en utrensning... bahh haha!
Men jag är hoppfull och tror att min kropp kommer må kanon efteråt och att då juicen kommar vara bra.
Den skall nu hjälpa mej få balans i min kropp och på så vis slippa detta sug efter div saker.
Hjälpa min hy.. som till och från är jätte ful.
Plus massa annat minsann=)
Men just nu är de toabesök som gäller stup i kvarten haha... hmm....
Någon annan av er som druckit denna?


Kommentarer
Postat av: Mirre

Haha sicka snyggingar, pussinussnuss =D. Näee har ej druckigt det där alls, visste jag inte att man kunde, lät ju inge vidare, men det verkar ju vara bra så



Kramar

2011-02-10 @ 16:02:09
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Näee de satt ej bra på mig, vet ej vad det var, fick väl ngt måndagsexemplar, haha



Ohh suck Bellmans knöl har spruckigt på knät eller han bitit hål, sucka

Kramar

2011-02-10 @ 17:06:40
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Har pratat med veterinärstation där och väntar på att vet ska ringa upp och de sa de att man kan inte smörja och medicinera till och från hela tiden utan det är bättre att vi opererar bort knölen, för Bellman har ju problem med att den svullnar upp hela tiden =/



ja ska bli jättetrevligt =D

kramar



2011-02-11 @ 11:33:47
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0