Idè torka


Har lite ide torka på rubrik... haha... men de e väl en värdslig sak eg ;-)
idag är hundarna envisa minsann!
Per gick morgon promenad utan reslutat utav nr2, så jag tog en kort promenad efter jobbet och inge då heller?!
NEHE!
Så de e väl bara å pälsa på sig alla kläder igen å ge sig ut haha.
Dom ska då ha fixidéer för sig haha!

Ikväll ska jag träna ihop med Nina!
Det var så länge sen vi sågs nu så det ska bli skoj å ses och prata ikapp lite mellan vikter och löpband haha! =))

lagt in om semester nu iaf, till helgen som rally lydnad tävlingen hålls!
Roligt att kunna vara med från början och inte behöva stressa ner efter jobbet med andan i halsen!
Hoppas bara den går igenom nu... annars blir ja putt!

Nehe ni, nu hörde jag nått från köket... Hm...
Jaha... det var bara disken som ropade på mej =(
*fniss*
Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Mirre

Den där disken ropade på mig också förrut, men den hade förökat sig hit =D. Kul att du ska träna med Nina, härligt..



Hoppas att du haft en bra dag

kramar

2011-02-15 @ 20:35:25
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0