De bästa och mitt intresse=)

Som alla i min närhet vet så är jag en riktig hundtoka!
Jag lever för mina hundar och de är mitt stora intresse!
kanske låter märkligt för vissa men de är som mina barn ;-)

Nu ska ni inte tro att jag är utav den kalibern som klemar bort mina hundar å daddar me dom osv... nej nej, de e sättet jag värderar dem på jag skriver om!
De är guld värda i mina ögon och skulle något någon gång hända dem så skulle jag som människa gå under.

Kärleken man får från ett djur är obetalbar!
De delar din glädje utan att ens frågasätta vad vi är glada åt!
De är bara skitglada så fort vi är det oxå ;-)

Underbara varelser!!

Även fått upp en passion för fotografering oxå.
Mycket givande och roligt att skapa.
För foto för mej är ett skapande.
Man skapar ett minne för livet och förevigar detta!
Djupt va??
*fniss*!



senare idag så ska jag till gymmet med en vän å svettas lite=))
Hurtigt värre minsann!

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0