Jobbhelg framför mig


Idag har jag och hundarna varit hem till Sandra på lite kaffe och småprat=)
Väl hemma sen så har jag fixat med sponsrings prylar samt "funktionärs skyltar" som vi skall ha så folk tydligt kan se vem de kan fråga och få info av osv=)
vet att jag saknat sånt då jag varit iväg på tävlingar osv.
Måste bara säga att oj så mycket fint man fått ihop i sponsrings prylar!! Jisses så givmilda företag det finns!

Om ett par timmar ska jag iväg till jobbet och jobba hela natta!
Oh jag som är så trött... mindre bra kombo! haha.

Nehe, först lite mat!
Yam!


Kommentarer
Postat av: Mirre en daltoka

Hoppas att det går bra på jobbet gumms, ja det var ju masssor av fina sponsorgrejer som jag såg då vi var till er, de där du visade var ju jättefina, men glötm var det var, var det grodor???



Ha det gott nu

kramar

2011-03-04 @ 18:22:11
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0