Lock i magen!

Efter en god middag igår blev de kaos i min mage igen =(
La mej med enorma magsmärtor inför natten och nu då jag vaknar igen så har de avtagit till viss del med de käns som ett lock i magen!
Phu!
Idag blire inge tung mat för min del inte, för fy bubblan vad jobbigt detta börjar bli nu!

Hundarna  har fått rejäl morgon motion nu iaf med husse=)
Han i sällskap av Zeke med sin husse har brummat runt på 4-hjuling i skogen i dryga milen där hundarna får springa fritt och därmed massa prima motion!
Dom kom nyss hem här och Lorenzo ligger nu breve mej i soffan, helt utslagen och Nixon likaså nedanför mina fötter.
Sötungar!

Nehe.
Detta duger inte...
Ha en mysig söndag gott folk!
Kramar

Kommentarer
Postat av: Mirre

Krya på dig och vad skönt för hundarna minsann =D

kramar

2011-03-13 @ 12:21:32
URL: http://myflowergirl.blogg.se/
Postat av: Mirre

Hoppas att du är piggare

Kramar

2011-03-14 @ 12:18:09
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0