Väntar...

...på pappa=))
Vi ska ut i skogen minsann, leta svamp å bara njuta av friska luften och naturen!
Per å hundarna ska osså me såklart.

BTW, under mitt uppehåll i bloggandet (som jag nu försöker ta upp igen) har jag fått reda på att jag ska bli faster=))
De ni!!!!!!
Faster Linda till tjänst!!
Super glad för min bror då han är väl värd detta efter alla nedgångar och elände han gått igenom... vi märker en stor skillnad på honom att han äntligen vuxit till sig, tar ansvar och mest av allt: visar lycka!! Han strålar av lycka!!
Älskar dej brorsan!!!!

Sen en annan sak.... undrar när det är min tur...? vill oxå bli förälder.... ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men ââh vilken underbar överraskning! Ska Valle bli pappa! Hälsa och gratta sâ mkt och grattis till dig faster :)

Jag är sâ himla sugen pâ att gâ pâ kurs med min lilla gris, lite nervös att göra det här bara men det ska nog gâ bra. Vad är skillnaden mellan rally och vanlig lydnad?

KRAM

2011-09-17 @ 21:09:53
URL: http://crollan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0