Ja där gick luften

Kom just hem från jobbet... klipp slut!
Inget spec som hänt som gjort att jag är så här trött mer än att hela veckan är intensiv på olika sätt.
Imorn är jag ledig och jag ska ha en välförtjänt sovmorgon! Me like!!

sen imorn så ska jag ta lite bilder på söta Alice=)
Även en familjebild på hela familjen som skall ut i våran lokala tidning under nyfödda!
Det ska bli skoj iaf!

Ev ikväll, om vädret håller uppe så tänkte jag ta hundarna å åka ner till hundklubben för lite socialträning och bara "vara"!
Skönt.

Nehe... de var lite enkla ord från en tröttnissa.
Återkommer med mer energi!

Kommentarer
Postat av: Marie - Vardagliga bestyr

Ohhh vad fin bild det ska bli i tidningen kan jag tro. Förstår att du är trött, men skönt att åka och bara träna lite spontant sådär också =D



kramar

2012-04-19 @ 15:51:14
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0