Fint väder

Avklarat ytterligare en arbetsdag. Kännt mej halvkrasslig några dagar nu ju men mår ganska ok dagtid! Det är kvällarna som är bra kämpiga faktist.
Men jobbar gör jag=))
Dagen idag har faktist varit så där mysig... eller hur man ska säga.
Känt mej social och varit hos sociala pensionärer=) Dagen gick fort och jag känner att jag faktist fått tillbaka av det jag gett (om ni förstår hur jag menar).
 
Nu ska jag snart iväg på ett fotouppdrag! Ska bli jätte kul och alltid smickrande då man får samtal oväntat=)
Jag får inte säga så mycket mer än så. =))
 
Sen senare ikväll är det tillfälle 2 på min och Ninas kurs vi håller i lydnad fortsättning (dvs Lk1 plus något moment Lk2), första tillfället förra veckan gick i ett naffs och vi hann inte ens med de vi tänkt oss=)
7 ekipage med varierande hundar. Trevliga ägare hela bunten!
 
/full rulle - nej tack till kanelbulle ;-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Roligt med fotoupppdrag, du är så duktig. Samt så fint ställe du fotar.

Jag mår dåligt på morgonen istället och så blir jag bättre och bättre under dagarna.

kraaamar

2012-08-29 @ 22:55:24
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0