Livsverket

Slog just på teven här... en film på 4an, läste ikapp vad den handlade om och konstaterade att det var en klart sevärd film... mycke riktigt!!!
JÄKLAR vilken gripande film!!
Jag är så otroligt blödig och grina som en tok här hemma... sen måste jag bara säga att jag har vädldens mest underbara hund!! Lorenzo hör vid min snyftning att jag är ledsen... bryter sen ihop och grinar ännu mer till filmen och Lorenzo ligger i mitt knä med sitt huvud på min mage/bröst och ger av hela sig... underbara hund!!!! Det finns bara en Lorenzo...

Kommentarer
Postat av: Marie

Ohh måste jag ju se denna, tror jag också jag skulle gilla
kraaam

2013-01-01 @ 20:43:25
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0