torrt i hjärnkontoret

Idag känns huvudet tömt totalt... jobbat administrativt idag och igår... det är fasen full rulle heeela tiden! Så kul! Kör även där imorn och nästa vecka måndag och tisdag... Roligt när det  blir lite dagar i följd så!
Sen är jag åter i hemtjänsten tills näste gång=)
Känner för varje gång jag "vikar" där inne hur "jag" det är... jag har alltid velat jobba så... det är "jag" på något vis. Vore verkligen så otroligt roligt om de kunde bli nått ledigt helt... men men, jag fåt vackert vara tacksam för de gånger som blir=))
 
Nu har vi precis gått en runda med hundarna, friskt och skönt ute!
Nu tar vi kväller =)

Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas att det kommer finnas en tjänst ledig där, du trivs ju verkligen där med =D

2013-01-04 @ 00:00:56
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0