ovettigt

Idag är en sån där bajsig dag!
regnet slutar inte att vräka ner och lusten till att göra nått finns lixom inte!?
HALLÅÅÅ??? (eko eko eko)...
 
Om man ska summera lite i tiden som gått så har det hänt lite iaf.
Alice växer och växer, bästa tjejen EVER!! Älskar henne... fasters lilla Brulla! Visste ni att hon kan säga: Mamma, pappa och.... Liiiiindaaa!!! de ni! Men de låter mer som iiiiindaaa. Till mammas stora elende så kan hon icke säga varken farmor, farfar eller mormor osv... men iiiindaaa sitter som ett smäck!
 
Snart semester och det är välbehövligt!!
Till hösten kliver jag på ett vikariat med andra sysslor än att brumma runt i hemtjänsten vilket jag ser fram emot med glädje. Året ut gäller de och jag hoppas på lite längre ändå =))
 
Nehe, nu ska jag plocka lite i köket för om några timmar så kommer en kille och kikar på min gamla kamera och ev köper den.
 
 

Kommentarer
Postat av: Marie

Tsssi faster ska man minsann kunna säga först, det instämmer jag till, hehe. Samt så söt fin bild på henne.

Ohh så roligt att du fått ett sådant vikariat vet ju att du vill det också =D=D=D
kramar

2013-05-30 @ 16:24:32
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0