Lite hundtid efter jobbet

Idag efter jobbet så for jag och Per ut till crossbanan med alla dummies och även apportkastaren jag fått låna av söta Caroline :-)
Vi panga, förde väsen och hundarna var glada och utförde alla moment kanonfint med glädje.
Lorenzo har lite svårt då avståndet blir för långt och har svårt att bedöma då dummiesen hamnar "utanför vanligt", men med lite pepp och dirigering så grejar han alltid uppgiften.
Nixon i sin tur löper långt!! Super härligt att se hans enorma glädje och iver när skottet avlossats.
Sen avslutade vi med ett enkelt sök där varannan hund skickades på en yta av 100 x 50 meter ca.

För övrigt är Per genomförkyld och jag räknar väl kallt med att också insjukna... brukar ju mest gå runt då eländet väl dragit igång tyvärr.
Så håll en liten tumme att man kanske kan få slippa eller få en lindrig släng av "snorsjukan".
 
Ciao!

Kommentarer
Postat av: Marie

Duktiga de är sötnosarna och underbar bild ;). Hoppas att du slipper bli sjuk. Ja skönt att få håret fixat, hoppas att det blir som jag vill med slingorna imorrn nu då. Men du ser ju ut att vara finfin i håret i blogginlägget under ;) kram

2014-02-26 @ 22:26:02
URL: http://myflowergirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0