Måste få tipsa er djurägare

Såg reklam på tv om zoozoo.com hemsida!
Surfade in och reggade mej på en gång :-) Prenumererar nu på hundfoder, hur smidigt som helst ju!!!
Och till råga på allt så är 1a säcken helt gratis som man bilder sig till 6 leveranser! Lätt att jag gjorde!
Lorenzos foder räcker drygt en månad och därför får jag nu hemlevererat var 4e vecka utan att jag ens behöver tänka på´t :-) . Man kunde välja vilket intervall man ville.
Grymt bra i mitt tycke!! 
Så, gör som jag: prenumerera på hundfoder du också :-)

 

Kommentarer
Postat av: Friends - ZooZoo.com

Hej Linda :)

Vilka fina hundar du har. <3 Lorenzo & Nixon ser ut att vara jätte duktiga och vinner priser! :)

Vad äter Nixon för foder? :)

Om du kommer på något mer om foderprenumeration, säg till. Vi älskar all feedback :)

Med vama hälsningar
ZooZoo-Adam

2014-03-01 @ 23:55:10
URL: http://www.zoozoo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0