Köar till duchen ;-)

Sitter här å väntar på min tur att höpp in i duchen hihi.
Vi har varit å tränat en timma å Per var snabbare än mej in å skrubba sig själv så ja fick vackert vänta... iof så skulle ja kunna ta duchen i källarn men d e så kallt där hahahaha.

Det gick finfint i gymmet btw.
La mest krut på styrka å uthållighet, så nu är mina armar och ben som spagetti hihi.
Men sköööönt att komma igång igen!
Bara trist att gå själv...
Haha ja för per är i ett annat gym mot vad jag är *skratt*, vi är lite retarded minsann.
Han är i ett gym med mer fria vikter mot där jag går=)
men de ligger på samma område iaf.

Ska försöka "rasta canon" en sväng idag=))
så förhoppningsvis så slänger jag in lite bilder från dagen lite senare!

Så... välkommen åter ;-)

Kommentarer
Postat av: Marie

Skönt med lite träning och ser fram emot att se lite kort



Det kostar 4500:- för en vecka. Ja, jag hade det i bakhuvve att ni hade sen semester och vi har tidigt, det var bra det för jag börjar jobba sedan v.a 28 sedan till 32

kramar

2011-04-02 @ 13:27:12
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0