Måndag igen

Kände mej ju så osund...
Men icke nu!
Var i gymmet i lördags och i söndags och körde en timma vardera.
Igår gick de lite motigt men ändå skönt efteråt.

Ikväll är det ju afrodans.
Men jag får nog ta det lite lugnt där då mitt knä krånglar igen... så drygt att ha ont till och från.
SUCK!!

Imorn ska ja på core hihi.
Vi ska ha Pmöte via friskvården och i samband med det så ska vi ha ett tränings pass tillsammans.
Jag har aldrig provat core men tror de e riktigt bra och nyttigt för oss som jobbar inom vården där man sliter på kroppen endel!
Roligt ska det bli iaf=)

Onsdag är det vila för min kropp som gäller hihi=)
Behövs de oxå!
Stått still på vågen nu... tråååkigt haha, men de hör ju till de oxå.

Kommentarer
Postat av: Vevve

Vad duktig du är, en annan får inte tummarna loss fast man egentligen skulle behöva gå ner några kilon ;).

Kram

2011-02-28 @ 13:41:33
URL: http://vevve.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0