Sockerberoende

Jag har under ungefär 3 månader nu slarvat så in i h*lvete med min kost och onyttigheter.
Hade ju en period som gick galant med träning och kost, vikten minskade rejält!
Men varför ska de vara så svåååårt att hålla kvar vid de?
Nu har jag iallafall trillat dit med dunder och brak.
Blir tjurig och får grym huvudvärk om jag ej får i mej sötsaker.
mycket jobbigt vill jag lova!
Mitt nya löfte till mej själv är att komma tillbaka dit igen!
Dag 2 detta utan sött, än så länge inget spec sug då jag proppar i mej frukt å massa vatten haha.
SÅKLART mat regelbundet oxå (men de e ju småätandet som är min last).
Gymmet minst 3 gånger i veckan ska jag försöka hinna med... plus att jag nöter med situps å rumpövningar här hemma på golvet ;-)
Håll tummarna för mej att når mitt mål!!
/Kämpar med vikten.

Kommentarer
Postat av: Mirre - En Fotograferande hundtoka

Det är svårt att bli av med, men du fixar det, du har fixat det förut, tror på dig

Kramar

2012-08-15 @ 13:05:10
URL: http://myflowergirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0